torstai 26. lokakuuta 2017

Maailman raivostuttavinta...

On asiat joihin ei itse voi vaikuttaa !

Mä olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että miten tänne blogiin tulee jatkuvasti hakuja sivulta Maarit Ailio.fi, eli nettikaupasta jonka olen sulkenut jo aikoja sitten.....Tai niin luulin !
Sulkiessani kaupan en kuitenkaan tajunnut uusia/ lopettaa domainia, joka oli siis mun omalla nimellä. No, joku muu tajusi munkin edestä ja nyt se on jonkun hyvin erikoisen puljun hallussa. Kauppa näkyy netissä siis edelleen, sitä voi normisti siellä selailla. Ainoa mitä ei voi tehdä on mennä kassalle. Jatkuvasti mulle tulee soittoja ja sähköposteja, että miksi kauppa ei toimi. Argh !
 Kaiken lisäksi nyt jo sinne kauppaan on lisäilty linkkejä maksullisille pelisivustoille ja seuraavaksi siellä varmaan on aikuisviihdettä tarjolla ;D.

Minä siis en saa sitä/mitään sieltä enää poistettua koska se on kuulemma siellä maarit ailio domainin jossakin välimuistissa.. en tajua mitään ...

Tänään soitellut joka ainoaan mahdolliseen paikkaan ja lopputulos aina sama. " Sori ei voi tehdä mitään...ikävä tilanne ! "

Nykyään voi kuulemma tehdä toisen nimellä vaikka- ja mitä, jos nimi vaan on " vapaana "....

Ihmiset jotka mua googlettaa  mun nimellä ohjautuvat siis ensimmäisenä sen kauan sitten poistuneen kaupan sivuille.

Kyllä raivostuttaa !

Sanoivat vielä viestintävirastosta, että domainin nykyinen haltia saattaa yrittää myydä mulle takaisin sitä domainia...

Pitäkööt tunkkinsa.

Olin jo siinä samassa kaupansulkemishuumassa sulkenut Maarit Ailio facesivutkin. Avasin ne nyt kuitenkin tänään uudestaan, syystä että, sitäkautta Maarit Ailion löytää edelleen. Mun oma yksityinen facetilihän on eri nimellä.

Älkää siis enää ketään klikkailko itseänne sinne kauppaan.

Että semmosta....!

             *** 


Kuvat ei liity tähän juttuun mitenkään ;D , vaan ovat murun edellisyönä räpsimiä otoksia.

Mitäs sitä yöllä nukkuis kun on niin paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä !














Aamulla oli tullut talvi !



Mahtavaa torstaita kaikille kaikesta huolimatta !

Nyt unohdan koko jutun koska en voi asialle enää mitään, jaa voin sen verran, että kun domain heinäkuussa vapautuu niin voin silloin yrittää saada sen takaisin itselleni, siis vain siinä tapauksessa ettei tämä muu taho uusi sitä vaikka viideksi vuodeksi...

Jep !

Sitten jos vaikka pihalle päästelemään höyryjä ;D

Maarit

8 kommenttia:

  1. No voihan kökkö. Jännää, ettei mitään voida tehdä, mutta tätä tämä aika nyt on...blääh.
    Ihanaa torstai-iltaa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ja Argh. Mulla ei muuta tehtävissä kuin koettaa unohtaa koko homma ja toivoa ettei sinne maaritailio.fi sivustoille ihan kauheesti mitään häröjä juttuja ilmesty, heh ! Huomenna onneksi kivaa tiedossa niin toivottavasti unohtuu tää ! Ihanaa iltaa sinulle myös

      Poista
  2. Ei kuule ole kauaakaan, kun siellä sivuilla kävin. Tarkoittako tämä sitä, että sinulta ei enää voi tilata esimerkiksi tauluja? Minulta puuttuu vielä se sulkataulu ♥ Toivottavasti asiat selviävät. Ihanaa viikonloppua Sinulle, Maarit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta :)Tuo kauppa on siis suljettu ja aikapäiviä poistunut sieltä valmiskaupan tiedostoista. Miksi se yhä näkyy ja " toimii " ? syy siinä että, en uusinut sitä fi tunnusta koska olin jo päättänyt sulkea tuon nettikaupan. Eräs muu taho sitten on ottanut sen maaritailio.fi domainin itselleen ja kauppa siis näkyy siellä jossakin välimuistissa. Pitkään se oli pois näkyvistä mutta kun alkoi tulla paljon näitä suuria tauluhommeleita niin ihmiset googletti maaritailiota netistä ja silloin se taas jotenkin aktivoitui :)Ehkä jos hyvin käy niin saan sen poistettua sieltä kokonaan ensi heinäkuussa, jos siis saan domainin takaisin itselleni. Monimutkaista ja en tajuu koko juttua. Avasin Maarit Ailio facesivut uudestaan ja nyt kun vaan kerkeis ni olis ainakin näin ensalkuun sinne tarkoitus lisäillä noita töitä ja sitä kautta saa yhteyttä :) Sullahan mun yhteystiedot tallessa ? Laitat vaan viestiä niin sulka muuttaa teille, hah !Älä siis enää mene sinne kauppaan :D Ihanaa viikonloppua sinne myös. Mulla pikku reissu tiedossa <3

      Poista
    2. Joo, mä laitan sulle viestiä, kun haluan tauluni! Kiitos, Ihana ♥

      Poista
  3. No jopas on ärsyttävää tosiaan :(.

    Mutta oletpa maalannut ihan mielettömän kauniin hevosen<3. Ja näytät itsekin sen rinnalla ihan joltain satuolennolta. Ei ihme, ettei sun muru malta nukkua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suorastaan raivostuttavaa ;( Nyt jo unohtanut koko jutun ja etiäpäin mennään taas täysillä ! Näin satukuvittajan silmin tuo satuolento kuulostaa oikeen passelilta...;D Maalailen usein öisin. Vaikka täällä päivälläkin hiljaista niin siltikin yössä on ihan oma taikansa ja yöllä maalatut kuvat on ihan eri mailmasta.

      Poista
  4. No ymmärrän ärsytyksesi ja raivosi - tuohan on aivan kamalaa!

    Ihana tuo hevostaulu <3

    VastaaPoista

Kommentti näytetään hetken kuluttua